Katedra Rozrodu Zwierząt z Kliniką na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie poszukuje osobę na stanowisko pracy w sekretariacie i laboratorium
	Opis stanowiska:
	Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie sekretariatu Katedry oraz samodzielne wykonywanie badań laboratoryjnych w ramach potrzeb Katedry
	Wymagania:
	 
- 
		umiejętność pracy biurowej oraz podstawowa znajomość procedur administracyjnych
- 
		sprawna obsługa komputera ( pakiet Microsoft Office) oraz urządzeń biurowych - bardzo ważne
- 
		wykształcenie wyższe biologiczne, biotechnologiczne lub pokrewne
- 
		mile widziane doświadczenie w pracy laboratoryjnej: biologia molekularna, proteomika
- 
		praktyczna znajomość podstawowych technik wykorzystywanych w pracowni biologii     molekularnej i proteomice w stopniu pozwalającym na samodzielna pracę (izolacja kwasów nukleinowych, PCR, Real-Time PCR, immunocytochemia)
- 
		wysokie zdolności interpersonalne
- 
		organizacja pracy na wysokim poziomie
- 
		operatywność
- 
		zaangażowanie
- 
		odpowiedzialność
- 
		sumienność
- 
		umiejętność pracy pod presją czasu
- 
		punktualność
- 
		znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym B2+
- 
		mile widziane rekomendacje i referencje
	 
	Oferujemy:
- 
		zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- 
		możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych i zdobycia doświadczenia
- 
		możliwość dodatkowych zleceń
	Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 17.04.2015 r. na adres krz@uwm.edu.pl wraz z dopiskiem:
	"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
                               
                        
                        
                        
                       
   
                        
    
                        
                 
           
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się lub dodaj komentarz bez logowania: